Wyszukane Publikacje

Serdecznie. MF. Księga jubileuszowa

red. Kamil Olender, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

No i dzień dobry,

Co tu dużo pisać...
Księga, jaka jest, każdy widzi.
Jubileuszowa.

Serdecznie
Kamil Olender, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

CENA: 49 PLN

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU POPRZEZ NASZĄ KSIĘGARNIĘ NA ALLEGRO
https://allegro.pl/oferta/serdecznie-mf-ksiega-jubileuszowa-13125982923


[więcej]

Dyferencje

pod redakcją Mariusza Wszołka

Zbiorowa publikacja Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS, w której autorzy dokonują pewnej rewizji 10-letniej działalności poprzez próbę autoprezentacji. Dyferencje to, jak sama nazwa wskazuje, dowód na to, że interdyscyplinarność może być głównym elementem konstrukcji komplementarnego zespołu, w tym przypadku chodzi o zespół Katedry Grafiki, który nierzadko określany jest mianem wrocławskiej szkoły projektowania komunikacji. [więcej]

Teoria i praktyka projektowania (komunikacji). (Re)design designu

Mariusz Wszołek

„W niniejszej publikacji przeplatają się aspekty teoretyczne, jak również praktyczne zastosowania projektowania komunikacji.Takie ujęcie communication designu wynika z tego, że dyscyplina jest stosunkowo nowa, dynamiczna i nieprecyzyjna w zakresie obowiązywania. Chciałbym kontynuować rozpoczętą przez Michaela Fleischera w 2010 roku dyskusję nad zakresem obowiązywania projektowania komunikacji i statusem tego zagadnienia w ramach teorii komunikacji. Mam nadzieję, że nieco inne ujęcie niektórych aspektów communication designu – szczególnie w strukturze programów czy subsystemów communication designu – zaowocuje dalszą dyskusją i rozwojem tej doktryny projektowania”.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU POPRZEZ NASZĄ KSIĘGARNIĘ NA ALLEGRO
https://allegro.pl/oferta/teoria-i-praktyka-projektowania-komunikacji-15321454850 


CENA: 49 PLN
[więcej]

Manual 4 – legal design

Mariusz Wszołek, Dorota Płuchowska

Design dotyka wszystkiego i nas wszystkich, obojętnie na jakie produkty czy usługi spojrzymy, mamy do czynienia z designem. Nie ma czegoś takiego jak brak designu. Alternatywą dla dobrego designu jest zawsze zły design i odwrotnie. W tym sensie każdy produkt czy usługa prawna zostały zaprojektowane. W tym ujęciu każdy prawnik, co zresztą wynika z monopolu na specyficzną wiedzę zawodową, jest projektantem w zakresie prawa. Inaczej mówiąc, za Victorem Papankiem: „Każdy człowiek jest projektantem”, ale nie każdy prawnikiem.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU POPRZEZ NASZĄ KSIĘGARNIĘ NA ALLEGRO
https://allegro.pl/oferta/manual-4-legal-design-10458681669

CENA: 40 PLN
[więcej]

Co wiesz o designie?

annette siemes, tim brown, marcin pielużek, mariusz wszołek

Co wiesz o designie?

Zapraszamy do zakupu zestawu wyjątkowych książek dotyczących szeroko rozumianego zagadnienia design thinking i komunikacji społecznej.

W skład zestawu wchodzą 3 książki:

Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność  Tima Browna

Communication Design. Antologia pod redakcją Mariusza Wszołka i Marcina Pielużka

Transformation design w kontekście projektowania komunikacji i badań normalności Annette Siemes

Tylko 15 zestawów!!! Ostatnie egzemplarze!!!

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU POPRZEZ NASZĄ KSIĘGARNIĘ NA ALLEGRO
https://allegro.pl/oferta/co-wiesz-o-designie-10450435165
CENA:  99 PLN + 5 PLN przesyłka

 

[więcej]

Badanie komunikacji vol. 1

red. Mariusz Wszołek, Michał Grech, Annette Siemes

Wspólny mianownik wszystkich naszych publikacji to komunikacja społeczna, media i szeroko rozumiane projektowanie. W tym roku uznaliśmy, ze przyszedł czas na zmiany, których pierwsze konsekwencje znajdują swoje odzwierciedlenie w niniejszej książce [więcej]

Projektowanie komunikacji vol. 1

red. Mariusz Wszołek, Michał Grech, Annette Siemes

Wspólny mianownik wszystkich naszych publikacji to komunikacja społeczna, media i szeroko rozumiane projektowanie. W tym roku uznaliśmy, ze przyszedł czas na zmiany, których pierwsze konsekwencje znajdują swoje odzwierciedlenie w niniejszej książce.

[więcej]

teorie komunikacji i mediów 10

red. Mariusz Wszołek

Kolejny, dziesiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów. Zapraszamy do lektury!
[więcej]

badanie i projektowanie komunikacji 6.

red. Michał Grech, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego
z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne,
jak i wyniki badań i analiz.
[więcej]

Teorie komunikacji i mediów 9

red. Marek Graszewicz, Mariusz Wszołek

Kolejny, dziewiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów wyróżnia się obfitością i różnorodnością tekstów. Jako redaktorzy jesteśmy szczerze zadowoleni z takiego obrotu spraw. Niewykluczone, że jesteśmy przywiązani do jakichś szczególnych teorii czy przekonań, jednak nie oznacza to, że będziemy je jakoś zajadliwie bronić.
[więcej]

Badanie i projektowanie komunikacji 5

red. Michał Grech, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom Badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu „Komunikacje w rozmowie”, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

[więcej]

Reklama. Perspektywa empiryczna

Mariusz Wszołek

Reklama. Perspektywa empiryczna jest w głównej mierze empirycznym rozwinięciem publikacji Reklama. Operacjonalizacja pojęcia. Tym razem punkt ciężkości jest jednak ustawiony na empirycznej weryfikacji wskazanych problemów badawczych, relewantnych dla pola naukowego reklamy. Punkty węzłowe niniejszej publikacji to: dyferencje rynkowe w reklamie, dyskursywne funkcjonały wizualne w reklamie, semantyka reklamy i wiodące dyskursy reklamy.



[więcej]

Reklama. Perspektywa empiryczna

Mariusz Wszołek

Reklama. Perspektywa empiryczna jest w głównej mierze empirycznym rozwinięciem publikacji Reklama. Operacjonalizacja pojęcia. Tym razem punkt ciężkości jest jednak ustawiony na empirycznej weryfikacji wskazanych problemów badawczych, relewantnych dla pola naukowego reklamy. Punkty węzłowe niniejszej publikacji to: dyferencje rynkowe w reklamie, dyskursywne funkcjonały wizualne w reklamie, semantyka reklamy i wiodące dyskursy reklamy.



[więcej]

Reklama. Operacjonalizacja pojęcia

Mariusz Wszołek

W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy. [więcej]

Komunikacje w rozmowie 3

red. Mariusz Wszołek

Do powstania trzeciej i ostatniej (póki co) książki Komunikacje w rozmowie przyczynili się studenci, którzy zostali zaproszeni do napisania manifestu pokolenia. Nierzadko są to bardzo osobiste teksty, a głębsza refleksja nad nimi każde podać w wątpliwość zmienną naturę pokoleń [więcej]

Badanie i projektowanie komunikacji 3

red. Mariusz Wszołek

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji... [więcej]

Komunikacje w rozmowie 2

red. Mariusz Wszołek

Książka jest zbiorem artykułów z cyklicznych spotkań Komunikacje w rozmowie. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. „Ko­munikacje w rozmowie” organizowane są we współpracy z klubokawiarnią Literatka [więcej]

Komunikacje w rozmowie 1

red. Mariusz Wszołek

Książka jest zbiorem artykułów z cyklicznych spotkań Komunikacje w rozmowie. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. „Ko­munikacje w rozmowie” organizowane są we współpracy z klubokawiarnią Literatka. [więcej]